Friday, August 17, 2012

Bayram'da Şalvar Giyilir mi ? ben giyerim ki :))


Tarzımı az çok anlamışsınızdır artık sevgili blogcanlarım 


Salaş giyinmeyi çok severim


Hatta sırf bu yüzden şu sözlerede çok maruz kalmışımdır niye bu kadar salaş giyiniyorsun daha kilolu gösteriyorsun .


Ama sevmediğim şeyleri giymiyorum severek giyiyorum o yüzden çokta önemsemiyorum bu durumu .


Bu bayramda şalvarlı bir takım yaptım kendime 


Aslında sadece şalvarı alacaktım bayram içinde değil 


normal kullanım olarak bayrama dikmeyi düşünüyordum ama planlar tutmadı buda bayramlığım olu verdi :)













Kayra abiye takımımı sattım bunu aldım eşimede ufak tefek bir kaç hediye aldım 










Ceketin asıl rengi buna daha bir yakın.


Modelinide çok beğendim dökümlü ve güzel duruyor...

















Şalvar yakın plan 






Ben bu bayram şalvarlıyım efendim :)






Sevgiler.




No comments:

Post a Comment