Wednesday, July 18, 2012

Abiye :)


Bu ismi kimin bulduğunu çok merak ediyorum ama arastırmaya su an zamanım yok.Ne komik bir tanımlama'' abiye elbise''.Düğünleri genel olarak pek sevmem kendimin ki hariç  tabiiki.Daha önceki bir yazımda bundan bahsetmiştim.Bir düğün geleneği olarak evlenen kişilerin yakınları şık olmak zorundadır.Bu zorunluluktan dolayı,epey bir elbise aradım.Baktığım bütün elbiseler birbirinin aynı,satenden yapılmış,gereksiz boncuk ve parlaklığa boğulmuş elbiselerdi.Tam istediğim gibi olanlarsa anlamsız bir şekilde  pahalıydı.Ben de hep gittiğim terzime, istediğim modeli anlattım'' dikebilir misin ''dedim ,saolsun istediğim şekilde dikiverdi.Ortaya çıkan sonuç işte bu:

















Fotoğraflar yine istediğim şekilde olmadı,yırtmacı ortaya cıksın diye afilli bir adım atamadım :)Görülmese de elbisede hoş bir yırtmac mevcut.







Sırt detayını da pek bir sevdim,Brezilyalılardan hallice ten rengim de ortaya çıktı böylece(yıllarca neden esmerim diye üzülmüşlüğüm vardır,bunu bilesiniz,kendimle yeni barıştım:))

Bu arada ben bir blogger anneyim,Deniz'den dolayı bilenler bilir.Blogger anneler blogunda,Esra'yla bir söyleşimiz yayınlandı.Sevgili Esra (Esra'nın blogu için)sordu ,ben cevapladım.


Bize kendinizi kısaca tanıtabilir misiniz?






Fizyoterapistim,kamuda çalışıyorum. İstanbul ve Bursa’dan sonra İzmir’de yaşamaya başladım. Deniz adında,33 aylık dünyalar tatlısı bir oğlum var.Gezmeyi,kitap okumayı (özellikle polisiye gerilim ),mizah dergilerini,blog okumayı,güzel yemekler yemeyi(yapmayı diyemiyorum maalesef),ailemle,oğlum ve eşimle birlikte güzel zaman geçirmeyi severim...


 
 Devamını okumak isterseniz  buradan buyrun,http://blogger-anneler.blogspot.com/


 

No comments:

Post a Comment