Friday, July 20, 2012

çekiliş var kaptırdım kendimi!!!



laf salatası çekiliş yapıyomuuuş duyduk duymadık demeyin:))



Fotoğrafta gördüğünüz üzere üç kitabımız var. 



Siminya, Kız Kısmı 


Zerrin Koç, Islak Kentin İnsanları 
Bu ikisi bir kere okunmuş, bayandan temiz :)  

Üçüncü kitabımız benim çok sevdiğim İngiliz Edebiyatı'nın önemli yazarlarından Jean Rhys, Günaydın Geceyarısı, çekiliş için bizzat bugün gidip aldım:)  

Kenarda görünen mavi nesne de ambalajında sıfır not defteri. 

Son olarak Boyner Paketi'nde de minik bir şey var. 

Paketleri güzeldir diye paketletmiştim, evde fotoğrafını çekmek için tam açacaktım ki fikrim geldi. Böyle paketli kalmasının daha hoş olacağını düşündüm, her çekilişte en az bir sürpriz ürün olmalıdır değil mi:)  

Dantel örtü ve sehpayı ise malesef veremiyoruz:)


 Son gün 10 Ağustos! 




kitapların cezbetmesiyle ilk kez bir çekilişe karrarı aldııım. Seyyah gül den ışınlanıp laf salatasına gidince ben de katılıyım ki nolacak ki dedim hadi hayırlısı:))




hayırlı ramazanlaaar blogdaşlarım dua edin de bana çıksın diyeceğim de bu ka bencillik olmaz di mi bahtlı olan kazansın:))


No comments:

Post a Comment